Bjørnemyr speidergruppe

29 august, 2019 av caroline

Bjørnemyr Speidergruppe hører inn under Follo Krets og er tilsluttet Norges speiderforbund (NSF). I Bjørnemyr speidergruppe er friluftsliv rammen rundt vårt speiderarbeid. Vi bruker friluftsliv som en metode og naturen som en arena for læring og opplevelser.

Bjørnemyr speidergruppe teller i dag over 70 aktive speidere og ledere. Vi har speidermøter en gang i uken (stort sett ute), i tillegg til at vi drar på en god del turer og leirer.

Speidergruppen er delt inn i tre enheter:

• Flokken: 3.-4. klasse.
  • Troppen: 5.-10. klasse.
  • Rovere: Etter 10. klasse.

Troppens møter foregår i og rundt Bjørnehiet (kjelleren til Bjørnemyr barnehage). Flokken har for tiden møter på Tangen speiderhus.  Både troppen og flokken har møter på torsdag 18.30-20.00

Ønsker du å bli speider i Bjørnemyr speidergruppe kan du fylle ut dette skjemaet.

Vi tar for tiden ikke inn nye medlemmer i de yngste aldersgruppene 3.-4. klasse, men du kan fylle ut skjemaet så tar vi kontakt.

Gruppeleder:

Kristine Brodahl